ZWROT I WYMIANA

Zwrot

Konsument, uprawniony jest do odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów bez podania przyczyny, na zasadach określonych poniżej, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r poz. 827)

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie Towarów.Konsument jest zobowiązany do odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym(albo fakturą) oraz oryginałem oświadczenia o odstąpieniu, na adres Sprzedającego: MAKI Magda Gajewska ul. Osadnicza 2c 65-785 Zielona Góra.

W przypadku odstąpienia Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane odpłatności , w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, zgodnie z IV.2.), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany przez Konsumenta o decyzji w sprawie wykonania prawa odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

Konsument proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych rzeczy, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadajmy jej rodzajowi  - na przykład uszkodzeniom w trakcie transportu.

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tj. koszt opakowania i odesłania Towaru w związku z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość ponosi Konsument.

Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów, wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów.

Wymiana

Istnieje możliwość wymiany zamówionego towaru na inny rozmiar lub inny model po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.. W tym celu prosimy o kontakt w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres sklep@minimiki.pl, w tytule wiadomości proszę wpisać WYMIANA oraz numer zamówienia.

Towar do wymiany należy odesłać na adres:

MAKI Magda Gajewska ul. Osadnicza 2c 65-785 Zielona Góra.

wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany towaru.Na konto firmy należy wpłacić 9zł na poczet przesyłki zwrotnej do klienta.W tytule przelewu prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska, numeru zamówienia i dopisku: „Wymiana”. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem

Formularz zwrotu/wymiany towaru

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl